Teksty na strony www

Dlaczego potrzebujesz dobrych treści na stronę internetową?

Projektowanie firmowych stron internetowych najczęściej powierza się informatykom i grafikom, a autorzy tekstów, specjaliści od komunikacji i marketingu to aktorzy drugiego planu.

Czy słusznie? Nie!

Bo nawet najlepszy ekspert od html czy systemów CMS nie ocenia projektu strony poprzez kryterium rynku i docelowych klientów. A to właśnie dla nich tworzysz swój serwis.
Strona internetowa firmy, nawet ta prosta w konstrukcji, niesłusznie jest porównywana do wizytówki. To coś więcej niż wirtualny kartonik z adresem i numerem telefonu. Firmowa strona to miejsce, gdzie przez kilkadziesiąt sekund Twój potencjalny klient decyduje, czy można Ci zaufać. Dlatego potrzebujesz dobrych treści, które zbudują zaufanie i zdobędą klientów.

– wyróżnij się:

oryginalny, ale nie przesadnie wyrafinowany tekst, wartościowy dla czytelnika, ale nie nadmiernie nafaszerowany specjalistyczną terminologią, nie za krótki i nie zbyt długi… Treść która trafia w sedno i zapada w pamięć. Często aż tyle i tylko tyle wystarczy, żeby pobyt na stronie w internecie zakończył się udaną transakcją w realu.

– pokaż swój prawdziwy wizerunek:

firmowa strona powinna być odbiciem organizacji, którą prezentuje. Zdjęcia ze stocków nie zastąpią wizerunku ludzi, którzy tworzą przedsiębiorstwo. Przedstaw siebie i swój zespół, pokaż twarz swojej firmy – tak zdobywa się wiarygodność.

– dostarcz użytecznych treści:

internauta jest wymagający. Jeśli nie znajdzie praktycznych informacji, które przyciągną uwagę, opuści witrynę i prędzej czy później trafi do konkurencji. Strona internetowa firmy to uzupełnienie innych nośników informacji: ulotek, reklamy w prasie, treści w katalogu. Daj odwiedzającym Twoją stronę coś więcej, niż znajdą w tradycyjnych materiałach drukowanych, a z pewnością to docenią.

Efekt?

Oryginalna, wiarygodna i użyteczna strona internetowa pracuje na pozycję Twojej firmy. Nawet jeśli nie idzie to w parze z wysoką pozycją w wyszukiwarkach, profesjonalna witryna to dowód, że prowadząc biznes dbasz o każdy szczegół.

Kiedy ostatnio zaktualizowałeś firmową stronę www?
SIGNUM. Teksty. Fotografie. Filmy. Aktualizacje stron.